Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради | |
Дистанційне навчання
Шановні учні і батьки! В інформаційному блоці «Дистанційне навчання» розміщено необхідну інформацію про організацію дистанційного навчання в умовах воєнного стану, є відповідні посилання для учнів кожного класу на гугл-класи з кожного предмету, контент яких містить сторінки з навчальним матеріалом і груповими завданнями. Зміст постійно оновлюється.
Надання освітніх послуг та психолого-педагогічного супроводу відбувається з урахуванням психофізичних особливостей учнів, наявності матеріально-технічних засобів для дистанційного навчання в родинах вихованців і педагогів. Для підтримки зв’язку з батьками або законними представниками учнів школи організовано розміщення завдань та рекомендацій на платформі Google Clasroom; створені групи у Viber (педагоги вас обов'язково приєднають).
Шановні батьки, тільки від нашої з вами співпраці і наполеглевості залежить якість освіти, яку отримають діти у період воєнного часу. Тому наголошуємо на обов'язковості виконання усіх вказівок і завдань вчителів щодо реалізації дистанційного навчання. Нагадуємо, що головне - це здоров'я і життя. Бережіть себе і своїх близьких.
Дистанційне навчання дитини: психологічні секрети організації.
Рекомендації батькам.
Як правильно організувати простір дитини під час дистанційного навчання:
створити окреме робоче місце.
робоче місце має бути зручним для навчання, не має бути відволікаючих речей.
на робочому столі має бути порядок.
все, що знадобиться під час навчання, треба приготувати заздалегідь.
пам’ятайте про сніданок, гігієнічні процедури, свіже повітря.
Складання режиму дня:
складати режим дня потрібно разом: враховувати час навчання і час відпочинку;
виконувати режим дня потрібно поступово;
дотримуватися строків виконання завдань;
якщо дитина порушує режим, повертатися до розкладу.
враховувати вік та темперамент дитини для розрахунку часу на навчання та відпочинок;
складні і неприємні справи – на ранок;
важкі і складні завдання ділить на маленькі частини: так дитині легше з ними впоратися;
однотипні завдання краще виконувати одразу.
Типові помилки батьків:
батьки перебирають роль вчителя;
вважають, що виконують роботу вчителя ( з’являється агресивність, яка впливає на результативність);
«несуть» відповідальність за оцінку;
технічна некомпетентність;
неправильно організовують простір для навчання;
порівнюють успіхи своєї дитини з іншою;
не враховують вік та можливості дитини (фізіологічні, інтелектуальні, психічні);
надмірно контролюють і опікають;
вирішують питання та проблеми криком;
не вміють переключитися с інших ролей на батьківську;
прагнуть «зробити» із дитини відмінника;
відчувають постійне незадоволення результатами навчання;
ігнорують працю та емоції дитини щодо власних результатів;
не проявляють уваги до «маленьких успіхів та перемог» дитини.