Дати дітям радість праці,
радість успіху у навчанні,
запалити в їхніх серцях почуття гордості,
власної гідності — це перша заповідь виховання.
Успіх у навчанні — єдине джерело
внутрішніх сил дитини, які породжують
енергію для подолання труднощів
та бажання вчитися.
В. О. Сухомлинський
Мета діяльності: Сприяти ефективному подоланню сучасних освітніх викликів, які наразі постали перед дітьми шкільного віку, які мають порушення інтелектуального розвитку. Організація оптимальної адресної корекційно-психолого-педагогічної допомоги здобувачам освіти та батькам в умовах воєнного стану.
Напрямки діяльності:
- Робота щодо подолання навчальних втрат – індивідуальні, групові заняття вчителів-дефектологів з учнями різних вікових категорій за згодою чи запитом батьків або осіб, які їх замінюють.
- Реалізація корекційно-розвиткового супроводу – індивідуальні, групові корекційні заняття з розвитку мовлення, соціально-побутового орієнтування, лікувальної фізкультури. Проводять вчителі-дефектологи, вчитель-логопед за потреби або за згодою чи запитом батьків (осіб, які їх замінюють).
- Психологічна підтримка учасників освітнього процесу – індивідуальні консультації, групові тренінги щодо попередження емоційного виснаження, формування стресостійкості учасників освітнього процесу тощо. Проводить практичний психолог закладу (за потреби та згодою учасників освітнього процесу).
- Соціально-педагогічна підтримка дітей, що перебувають у складних життєвих обставинах – заходи (консультування батьків, відвідування сімей тощо) щодо виявлення і супроводу дітей, які мають ознаки перебування у складних життєвих обставинах. Проводить психологічна служба школи (психолог і соціальний педагог) і вихователі.
Організація роботи: очно-дистанційна (за запитом і згодою батьків).
Місце роботи пункту: укриття пункту Незламності м. Костянтинівки