Костянтинівська

спеціальна школа №32

Донецької обласної ради

  
 

Дистанційне навчання

 

    Шановні учні і батьки!  В інформаційному блоці «Дистанційне навчання» розміщено необхідну інформацію про організацію дистанційного навчання в умовах воєнного стану. Зміст постійно оновлюється.

   Надання освітніх послуг та психолого-педагогічного супроводу відбувається з урахуванням психофізичних особливостей учнів, наявності матеріально-технічних засобів для дистанційного навчання в родинах вихованців і  педагогів. Для підтримки зв’язку з батьками або законними представниками учнів школи  організовано розміщення завдань та рекомендацій на  платформі Google Clasroom; створені групи у Viber (педагоги вас обов'язково приєднають).  

    Шановні батьки, тільки від нашої з вами співпраці і наполеглевості залежить якість освіти, яку отримають діти у період воєнного часу. Тому наголошуємо на обов'язковості виконання усіх вказівок і завдань вчителів щодо реалізації дистанційного навчання. Нагадуємо, що головне - це здоров'я і життя. Бережіть себе і своїх близьких.

 

Дистанційне навчання дитини: психологічні секрети організації.

Рекомендації батькам.

 

Як правильно організувати простір дитини під час дистанційного навчання:

  • створити окреме робоче місце.

  • робоче місце має бути зручним для навчання, не має бути відволікаючих речей.

  • на робочому столі має бути порядок.

  • все, що знадобиться під час навчання, треба приготувати заздалегідь.

  • пам’ятайте про сніданок, гігієнічні процедури, свіже повітря.

Складання режиму дня:

  • складати режим дня потрібно разом: враховувати час навчання і час відпочинку;

  • виконувати режим дня потрібно поступово;

  • дотримуватися строків виконання завдань;

  • якщо дитина порушує режим, повертатися до розкладу.

  • враховувати вік та темперамент дитини для розрахунку часу на навчання та відпочинок;

  • складні і неприємні справи – на ранок;

  • важкі і складні завдання ділить на маленькі частини: так дитині легше з ними впоратися;

  • однотипні завдання краще виконувати одразу.

Типові помилки батьків:

  • батьки перебирають роль вчителя;

  • вважають, що виконують роботу вчителя ( з’являється агресивність, яка впливає на результативність);

  • «несуть» відповідальність за оцінку;

  • технічна некомпетентність;

  • неправильно організовують простір для навчання;

  • порівнюють успіхи своєї дитини з іншою;

  • не враховують вік та можливості дитини (фізіологічні, інтелектуальні, психічні);

  • надмірно контролюють і опікають;

  • вирішують питання та проблеми криком;

  • не вміють переключитися с інших ролей на батьківську;

  • прагнуть «зробити» із дитини відмінника;

  • відчувають постійне незадоволення результатами навчання;

  • ігнорують працю та емоції дитини щодо власних результатів;

  • не проявляють  уваги до «маленьких успіхів та перемог» дитини.